måndag 2 april 2012

Städtips!

På tv4 just nu,, ha kan ju kommas att behövas när man ska städa ur lägenheten sen som jag för övrigt sade upp idag. Det är den där ordentliga kvinnan från Rent hus som ger bra tips. Ättika och Bikarbonat är tydligen bra mot mycket. Då kan jag ju tala om att ättika även är bra att ta bort tandsten på tandprotesen med om du nu har en sådan. haha här avslöjas yrkeshemligheter.

1. Såpa
2. yes
3 Bakpulver
4. Ättika

Är det man behöver för att få rent i hela hemmet tydligen.
Är förkyld i dag och det rinner snor i näsan och tydligen snor ur ögonen med så det blir en sur karensdag idag hoppas hoppas jag mår bättre i morgon. Hade jag haft ett kontors jobb eller nått annat som man inte behöver träffa folk i så går det ju att jobba med lite förkylning men när man som jag jobbar med folk så kan man ju inte sitta o snora över dem.

Nästa inlägg tänkte jag visa våra uthus och garage ( där min karl troligtvis kommer tillbringa mycket tid) ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar