fredag 13 april 2012

Hemma !

så skönt att komma hem... lång resa hem, men gjorde ett stopp på IKEA i Sundsvall och tittade lite på vad dom hade för köksbänkar till köket.
Handlade inte så mycket men en toaborste måste man ju ha på nya stället samt servetter med superfin hållare för bara 25:-

Samt en underbar spegel som vi ska ha i sovrummet,,,fondtapeten där har samma form som denna vackra medaljongformade historia.
Spegel spegel på väggen där,,,säg mig vem som vackrast i Stora Skedvi är?

I morgon visar jag lite mer av mina fina fynd i Ö-vik,,,,,en bra shoppingstad det där.

Ha en skön Fredag mina vänner./ E

P.s Jag är skitförbannad idag pga orsak som jag håller tyst om ett tag till.
Men tar en drink nu och lugnar ner mig och snart kommer storkärleken hem <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar