tisdag 17 april 2012

det går bra nu....

roligt nr1
en helt underbar nyhet idag. Fick ett samtal från Gruvstaden om att den damen som egentligen skulle flytta hit har ändrat sig och tackat NEJ till min lägenhet ,,,ja men det är ju toppen!!! då kan ju en annan familj få den som kan komma hit mycket snabbare dvs jag kan lägga dom hyrespengarna på renovering till köket istället !!! Halleluja prise the lord eller nån...

roligt nr 2.
Blev medbjuden på en resa till sthlm av en vän idag, jag ska få gå på Robert Gustafsson med middag. bara sisådär... Jag fixar så klart boende hos min dotter !!

roligt nr 3.
Fick en byrå av en tjej på facebook idag som jag fick hämta i Falun.
Brun o ful var den men det fixar jag lätt med lite vit färg. SHABBY CHIC igen och det är bra kvalitet eftersom den är gammal annat än nyproducerat som håller max i 5 år.

roligt nr 4
När vi var på kina/thai idag så var min fläskfile lite rosa innuti det friterade skalet. jag sa till och fick en helt ny tallrik med 4 nya små rätter så nu är jag proppmätt istället för bara lagomt mätt.



Hoppas morgondagen blir lika bra och självklart är jag oerhört tacksam !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar