fredag 27 april 2012

IDAG ÄR DAGEN.....





,,,när vi får nyckeln till huset !!!

Först ska jag jobba lite och sen har vi date ,,,jag och han jag ska bo med ;)

Vi ska träffas i Säter i kväll och ta en middag sen åker vi ut till huset och sätter i nyckeln i den fula dörren.:D

Ni som läste mitt inlägg om dörrar igår förstår vad jag menar.

Men kan tyvärr konstatera att efter samtal med Leksandsdörren så förstod jag att det inte funkar att köpa

en sådan dörr....

Den billigaste var den röda den kostade ca19,760:-!!!

Den Vita 22,125:-...........man kan ju undra om dom har gömt guld därinne som stoppning??

Men om man har en sådan dyrgrip så skulle man ju aldrig kunna springa ut och smälla igen dörren eftersig om man är tokarg någon gång :)

Men det var lite väl mycket för en dörr tycker jag, med tanke på att det är mycket annat vi vill ha med.

Ha en underbar Fredag alla !


Du & Jag

1 kommentar:

  1. Åh, vad spännande att få nyckeln i handen. Att det är ert hus nu på riktigt :-) Ska bli spännande att få komma och se hur ni ska bo....på landet:-)
    Kram hela dan!!
    // Anna

    SvaraRadera