lördag 7 april 2012

Gårdagens träning

Gårdagen startade med att Louise tvingade oss att ta en rivstart på morgonen vanligtvis så brukar vi mysa länge med kaffe o frulle framför tv:n på helgerna men denna helg var combatlollo hemma och det var bara att sätta fart. Hämtade upp sonen som sovit hos sin pappa ( bägge bor i sthlm i vanliga ) fall.
Nåja in på Actic jag som är ganska otränad av mig gick en timme i rask takt på löpbandet sprang 2 min på slutet och klarade utan att hosta i hjäl mig.
Kenth var duktigare han sprang längre och var också och gjorde magisar i maskinerna.
MEN dom duktiga i min familj består av småkidsen ;) hehe.

Jocke står på crosstrainern i 90 min. Har en stor inspirationskälla med sig idag med Robban ifrån Biggest Looser.
Att Robban tillsammans med sin fru gjort ett jättejobb är ju allmänt känt men min son har gått ner 38 kg nu med bra mat och träning varje dag sedan i november förra året. Är så stolt och glad för vi har haft så många samtal och dispyter om hans vikt som ofta slutat med en mamma i tårar.
MEn nu är det på gång åt helt RÄTT håll !

Den andra minikidzen hon står plankan i 9 Min , Gör om det ni om ni kan !!!

Nu när vi varit så duktiga och tränat kunde vi åka hem o laga en god påskmiddag och götta hos hela kvällen!

2 kommentarer:

  1. Glad påsk på er!
    Kram från blge

    SvaraRadera
  2. Plankan i 9 minuter.....vad är det för muskelknutte till dotter du fått....o så sonen sen, jäklar vad duktiga dom är. Men jag förstår ju att det kommer från morsarvet...de där envisa till att träna ;-)
    Kram och Glad Påsk till er!
    // Anna

    SvaraRadera