måndag 2 april 2012

Ja där ser ni lite av uthusen och ni som tror vi skaffat en bondgård så kan jag tala om att så var inte fallet haha men jag tror nog man skulle kunna ha höns eller lite får där om man skulle vilja. Men ni ser ju hur glad Kenth är när han upptäcker att här kan man stuva in gamla däck,verktyg, maskiner och den gamla amazonen som skall renoveras på sikt.

Ja mycket skit skall väl få plats därinne.

Sen är det en stor loge med nylaggt golv där kan vi ha många sommarfester och golvet ska nog hålla att ta en o annan dans på.

Försöker få en snygg layout på denna blogg kan inte sånt här så kom gärna med tips o ideer. Kanske är det lite för mycket färger överallt nu? jag vet inte jag får prova mig fram.

Kom gärna med kommentarer om ni vill det är inte så svårt att få till även för dig som inte är van att ö'sa en blogg.... ATJOOOOOOOOOOO!

Kram Eva

1 kommentar:

  1. Vart tog min kommentar vägen? Jag är nog inte så duktig på detta :(
    Skriver igen : vad kul att du har börjat blogga. Jag kommer garanterat att följa dig :). Tror att jag har en här hemma som är glad tillsammans med kenta, men du och jag får väl sitta ute och dricka vin och ha det mysigt när dem skruvar på bilarna ;)
    Kram kram lotta

    SvaraRadera