torsdag 5 april 2012

snurrar i huvudet.

Var upp till Nordsjö ide o design som ligger vid ica maxi i Falun.
Tittade o tittade och letade, hade tänkt mig nått ganska intetsägande som skulle sitta länge och som jag inte skulle tröttna på iförsta taget.

MEN jag hittade en *håll käften tapet* Ni vet en sån där tapet som man måste titta på en stund och inte kan prata med någon annan förrens den har smultit in...Men jag tror det är en tapet som gör att man sitter länge i köket. Det gillar jag. T.R.I.V.S.A.M.T.
Ska ta lite bilder sen men måste ha lite mat i magen nu.

NÄÄ Jag vet inte nu kanske jag ändrar mig igen....HJÄLP!

Tittade på lite golv med, men det är också svårt.
Vet ju på ett ungefär vad jag vill ha iaf. Ljust furu avlutat och vitoljat. Alltså den färgen, typ välling vitt hahaha mums vad gott golv. NOT!

Nu snurrar det alltför mycket...MAT !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar