lördag 7 april 2012

I Need....

flyttkartonger, så är det någon som har liggandes så lånar jag gärna :)

Har packat några kartonger idag med saker som man inte behöver så ofta, typ glas och kaffeserviser och fintallrikar prydnadsaker o sånt.

Gjorde i ordning sopsäckar med skor ifrån alla de 4 årstiderna och en hel säck med handväskor blev det, så säger jag att jag BEHÖVER en ny handväska om ett halvår eller så så PLEASE stoppa mig, jag har mer än jag kan använda.

Jävlars vad grejjer man samlar på sig.

Men nu är kartongerna och gamla tidningar slut för tillfället så nu vilar jag lite.


En sak som jag kommer paketera in väldigt väl när det vill sig är den här fina damen.....

Hon är relativt nyinflyttad hos mig och heter "Estelle".
Min dotter o vän Anna som döpt henne.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar