torsdag 26 april 2012

Dörren...

När man kommer till ett hus så är första intrycket ganska viktigt. Det får en att känna vilken typ av hus,människor och sinne som finns där inne...

Ytterdörren är bland de första man ser, naturlgitvis smyckad med en blomsterkrans eller ett Välkommen !
I vårat hus så skulle man då tro att här bor jordens white trash. Det kanske det gör iof med men det behöver ju inte alla veta. *skratt* Så här ser dörren ut idag......



Den är BRUN den är TRASIG och den är FUL.

Nu är det ganska mycket saker som är fult på vårat hus i nuläget men målet är ju att få det som vi vill ha det , det kommer antagligen ta några år att få allt pefekt, men som sagt så har vi inte så bråttom heller. Vi vill renovera i våran takt så vi fortfarande är glada o nöjda och inte sura o stressade.




Någon av nedanstående dörrar skulle jag vilja ha. Den ska vara vitmålad och inte de färger som visar modellen, ni förstår va?
Ursäkta bilderna är så suddiga men de blev så när jag förstorade upp dem.











Dom ska vara VITA och HELA och VACKRA.
Detta är Leksandsdörren och jag har inte vågat ringa o fråga på prisuppgift ännu eftersom jag troligvits kommer få en chock!!!.

Har NI några bra ideer och tankar om ytterdörrar???? Ge mig gärna tips. Men NEJ jag tänker inte måla den dörren som sitter där nu. DEN är HEMSK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar