måndag 16 april 2012

SNÖ IGEN!

Påsklovet slut och sommartiden ska börja på jobbet. dvs 06,40-13,00.

För det första var det ju en bedrift att bara ta sig upp den där tiden och när jag kom upp så fick jag en minichock!!! SNÖÖÖN bara vräker ner.

Jädrans jobbigt jag har sommardäck på min bil så jag fick ta Kenths golf istället.
Gick i sakta mak och med en lång kö in till Falun men det gick bra.

Min vän Anna M hade däremot fått möte med en lastbil och fått köra ner i diket.
Som tur var gick det bra jag är säker på att hon har en egen lite ängel där uppe som vakar över henne.

Ser just nu på rättegången med Brevik, när dom läser upp namnen på de stackars barn som avrättades
69 dödade och 33 skottskadade.
När dom spelar upp ett samtal mellan Brevik och sambandcentralen på SOS  så ser det ut som om han tror han var med i en film.
Ska han aldrig bryta i hop??? Otäck jävel det där.Hoppas dom låser in honom för all framtid och aldrig släpps ut igen.
Skänker en tanke till alla som förlorat sina barn och vänner där.
En skyddsängel åt Er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar