tisdag 3 april 2012

Returmatch...

från vintern igen...
Det var väl inte så upplyftande direkt att vakna upp till massor med snö. Men det ska tydligen ner så det är väl lika bra det kommer nu då o inte i påskveckan.

Detta år ska jag ha påsklov, det var ju evigheter sen man hade det, när barnen var små kanske.
Men nu har jag världens bästa chef som tycker vi är värda lite ledighet och det tackar man ju inte nej till.

Har funderat på om jag ska åka upp till Örnsköldsvik och hälsa på min vän Anna. Hon bor där uppe i norr med sin Ulrik och hans 3 tonåringar, dit känner man sig alltid välkommen en gång när jag kom dit så hade hon bäddat i gästrummet och ovanpå överkastet låg det handdukar tidning och choklad samt lite rosblad.
 Det var som att komma till finaste lyxhotellet. Jag får bo i källaren och det passar mig utmärkt eftersom Anna har en hund. Jag tål ju inte dem så bra så då håller jag hellre till där nere när jag ska sova så försöker vi vara ute så mycket som möjligt i naturen ( läs shopping).

Jag har en halvbror i Sollefteå så jag funderar på att ta en sväng dit med :)
Ulrik & Anna.

Känner mig bättre i dag så i morgon ska jag försöka jobba!

Tänkte jag skulle visa er köket i huset lite senare.
Kram Eva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar