fredag 12 oktober 2012

Tuttar !

Ni kommer väl ihåg att stödja bröstcancerfonden denna månad.

Oktober har ju blivit en rosa månad och en påminnelse till att undersöka sina bröst för att undvika

bröstcancer.

Gå också på era kallelser till mammografin.

                           Jaa det kan göra ont och vara otrevligt men det är Ack så viktigt !!

 
Rosa  bandet kan man köpa på många ställen, jag köpte mitt på Ica Maxi .

Lindex har ju sitt samarbete med Missoni..

 Finns många ställen man kan stödja rosa bandet på.....
Vem vill inte ha en rosa muff liksom??




I dag kommer två Grycksbotjejer hit....dom är systrar ...och dom är snygga....

En av dem har en blogg som heter Fånga dagen.

Så nu måste jag skynda mig att städa ihop lite här o bädda sängen !

åssså är det ju fredag och jag är ledig Yipppiiee Yeah!

1 kommentar: