torsdag 18 oktober 2012

Julen runt hörnet...

tiden går så fort nu och jag vill hinna bli klar med min kälke som stått o varit orange länge nog nu.

Så häromdagen så involverade jag typ all personal på Nordsjö färg för att få fram den rätta nyansen.

Först var det en äldre herre som skulle hjälpa mig. Det gick åt skit kan jag säga för han tog bara fram

bruna nyanser......hmmm hur kan man jobba i färgaffär om man är färgblind tänkte  jag.

Såååå jag väntade till tjejen var ledig och till slut var det 2 tjejer som hjälpte mig.

Vet ni hur många röda nyanser det finns? typ 10000 och ändå sa dom att det var den gröna färgen

som var svårast av alla färger.

Nåja hem o prova då.

Jag är inte helt nöjd ändå hade tänkt mig annorlunda ändå men nu får det bli så här:




Ska måla den en gång till sen får det duga ....

Blir mysigt att lägga granris och ljuslykta uppepå som hälsar välkommen vid entren.

Snart Jobb förmiddagarna går så fort!!

Kramen Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar