fredag 26 oktober 2012

Reunion...

I dag har jag ont i magen,,, för i går var det festikäften här.

Bröd och tårta o vin och grejjer.

Hade 2 vänner här från Grycksbo som jag inte träffat på länge av olika anledningar och det var såååå

roligt.

Jag fick ett Elvis Presley vin av dom & en pumpa !!! Skitroligt.




 Kolla in coolingen,,,,,,





.... den ska vi karva ur och sätta på bron ( jaa pumpan alltså .......inte Elvis, han lär ju vara lite svår att

sätta på nuförtiden)

men jag lyder nog Johannas råd och gör en glad pumpa för annars blir jag nog mörkrädd.

Så Tack Therese och Johanna för en superkväll.




 
Jag tog inga bilder tyvärr för vi hade så fullt upp med att bara prata o äta men snor Johannas Fb bild.

Så här satt vi o åt o drack tills vi sprack och ute föll den första snön !

I kväll kommer kanske Louise hem hon har tenta just nu och jag sitter här o håller armar ben och

tummar o tår för att det ska gå bra.

Funny Friday på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar