onsdag 24 oktober 2012

tack

alla som har lämnat kommentarer på facebook ang tapetvalet.

Vi har inte bestämt oss än men jag tycker nr 3 och Kenth nr4

så vi får se sen vem som vinner :) jag tycker också att 4 an är jättefin men kanske man tröttnar

snabbare på den. Nåja vi ska inte bestämma oss nu iaf.

En lite häftig grej jag såg idag att jag har haft folk i från sydkorea och argentina som hittat in på min

blogg,,,,säkert av misstag men häftig ändå.

Men jag vet att någon i Ryssland i af följer den för det kan man se att det är många sidvisningar

skitfränt, men undrar om dom förstår vad som står här då?

Kanske någon svenska som längtar  hem?? ... Om du vill Ryssland får du gärna lämna någon

kommentar det vore jätteroligt.



Nu blir det jobba järnet, åker mot storstan NUUUUUU!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar