tisdag 16 oktober 2012

Snusktoaletter är det värsta som finns...

..sååå igår fick mannen ett jädrans ryck och bestämde sig för att här skulle rivas toa!!!

I förrgår köpte jag en vitamintablett till honom som hette Multiman från Friggs såå det verkar som

den funkar på en gång :) BIG SMILE !

 
Kolla vad hemskt, den här dörren har vi ju haft stängt sen vi flyttade hit...
 
Å Nej vi har inte kissat ute, vi har en toa på nedervåningen med.
Vi hackade bort den gamla våtrumstapeten.

Det tog tid och vi fick ont i händerna och knogarna som likväl hacka in i väggen dom med.
Svettig och glad över att det mesta av tapeten är borta.
 
Vi tar bort alla bad och duschmöjligheter här uppe nu.
Det kommer vara en toalett och ett handfat.
Sen så ska vi ha vanlig tapet här uppe nu och jag var o hämtade tapetprover igår.
Tarv som man är :)
Först föll vi för en *håll käften tapet* men vi har nog tänkt om och tar en som är neutralare.
Jaa jag vet inte det är svårt. Skulle behöva lite inredeninsexperthjälp !!!
 
Idag jobbar jag em och jag älskar att vakna av mig själv och äta frukost i lugn och ro.
I morse var det en bigskock kanadagäss som väckte mig.
Dom har slätten här som träningscenter för jag antar man kan inte flyga till Afrika utan  några mil i vingarna hehe precis som skidåkarna ;)

1 kommentar:

  1. Har du några bilder på tapetprovet då? Blir ju kanon där inne när det är klart. :-D

    SvaraRadera