lördag 13 oktober 2012

Loppisfynden

 Japp !!! Ett pelarbord till sovrummet sprang jag på idag ett sånt som jag velat ha,,det bara stod där och skrek åt mig: -kööööp mig jag vill bo hos Er!!!   175:-

 Självklart ,,,vem kan säga nej till ett sådant vackert bord.


 En liten ask för 7.- hihii där kan man lägga små små hemligheter...
 Åsså klart en kaffekvarn med för 45.-,,,,,vill inga andra än jag ha sådana tänkte jag när det var så billigt, men du som läste mitt tidigare inlägg om den blåa kvarnen,,,,i STHLM kostar dom 1400 på kaffebutikerna.
Om man har 3 ,,eller är det 2 så har man en samling!

Så nu är det så att jag samlar på kaffekvarnar då hahahahahah.

2 kommentarer:

  1. Och jag som har en som sitter på väggen som är snart 70 år/ Carina

    SvaraRadera
  2. ja den är fin den!!

    SvaraRadera