torsdag 9 augusti 2012

Vägglampor





Att sitta o mysa i soffan och läsa en bok eller tidning tycker jag är viktigt. Men om man inte ser så försvinner liksom tjusningen. Å mina ögon kanske håller på att bli lite slitna för jag tyckte det var hemskt mörkt, även fast det är sommar.
Sååå nu har jag letat lampor ett tag och tillslut hittade jag dessa små juveler.

  Sladdarna skall spikas fast så de sitter rakt, detta stör mig lite.





                                                                       Markslöjd Fjällbacka

  Älskar det klassiska i den även om det är en gammaldags lampa så har den stil och blir på sitt lilla härliga sätt ganska modern. Även om jag gillar Shabby och vitt så får det inte bli för gulligt heller.
För några år sedan hade jag kanske valt en mer gullig lampa men det här bryter av bra.


                  



                                                                        Fint sken.


                                   Kolla in den vackra kromiga sladden som man kan böja hur som !
                       Den fanns i mässing också.

Jag vet att texten inte synkar så bra, kan inte göra något åt det just nu. Den hamnar där den själv vill!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar