torsdag 2 augusti 2012

kärlek.

Idag var en jobbig dag, var med mor till akuten och blev där hela dagen.

Hon hade mått dåligt i natt och spytt och svimmat i badrummet ( verkar vara ärfligt det där)

Hon har skadat en ryggkota i fallet och blir kvar där över natten.

Då är det himla fint att komma hem och hitta den här på bron.


Tack snälla Anna o Lisa och förlåt att jag inte kunde ta emot er idag.





Hittade också en annan lapp i förbifarten när jag kom hem, den fick jag förra veckan.


                                Därför Älskar jag min karl.
                                    

                                                       Den ska jag spara hela mitt liv i mitt hjärta.

                                                         Ha en fin kväll alla !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar