fredag 24 augusti 2012

Shopping i STHLM

Shoppade lite nya höstkläder, vilket kan behövas känns som jag bara har gamla fula kläder i garderoben här är något av det jag köpte.

 Byxa H&M
 Jeans Kapp Ahl ( faktiskt)
Reebok promenadskor.
Tjejen i kassan sa att man fick inte jogga i dem ( ingen risk tänkte jag)
Finns en liten kudde under skon så man känner sig lite berusad när man går, allt för att ge bättre träning.
Fick en ny Asics träningsjacka av Louise som hon fått, den var lite för stor för henne.

Ser ut som om det ska bli en sportig höst här. Har gått ner 5 kg totalt, trots total hetsätning i STHLM haha, sakta men säkert ska jag bli av med lite till.




Sen så köpte jag lite toppar med men har ingen bild på dessa.

Hursomhelst så är det en stressig stad och alla SPRINGER precis överallt och jag är så glad över att komma hem till det fina stilla lugnet igen.

I eftermiddag far jag till Gryxbo en sväng och sedan ska jag träffa min son på stan.
Han skulle också handla lite kläder hoppas han vill ha en mors smakråd hehe.

Härlig helg alla !!

2 kommentarer:

  1. Men du... va grym du är som gått ner 5 kg:-)!!!! kramis Jenny

    SvaraRadera
  2. ja det är himla skönt, ska lägga lika mycket sten i en påse och gå o känna på den när suget sätter in, måste ju vara en bra motivation,,,men vill bära på övervikt liksom??
    JAG vill vara FRISK!!!

    SvaraRadera