fredag 24 augusti 2012

Stockholmsdagar.

Eftersóm jag hade en vecka till semester så bestämde jag mig för att åka ner till Louise i Stockholm i några dagar.
Vi har haft några härliga mamma/dotter dagar bara hon och jag och det var längesen.

Jättemysigt har vi haft med god mat, motion,spa ,shopping och lite vetenskap.
Vi var till Tom Tits som ligger i Södertälje och såg utställningen BODY WORLDS

Människor som donerat sina kroppar till vetenskap och forskning efter deras död.

Man fick absolut inte fota där inne och det gick vakter omkring hela tiden så dessa bilder har jag tagit från nätet.




Denna är till dig Jenny,,keep up the good work med att sluta röka !!!!



.

1 kommentar:

  1. Meeeen fy faaaaaan va äckligt!!!!! Ursch,,, va har man gjort mot sig själv?!Ursch... slut med det nu!!!!!!!!

    Härligt med en helg i stockholm med lite shopping, fina byxor du köpt!

    Kraaaaam Jenny

    SvaraRadera