tisdag 7 augusti 2012

sommarrum klart!


Välkommen in......






                               Jaaa det blev rosa här inne med......men vad tusan jag har ju bara rosa  gamla grejer och jag vill inte handla nytt in här,
                                       Allt är gammal och omgjort här har bara köpt en ny grej och det  kuddarna 30kr på Rusta på REA.


                                                  Gamla stolar som stod här när vi kom.

                                                               Målade den vit.





                                                   Denna med, var brun och ful.


                                                    Gammal Ripsmatta från mamma.



                              Tapeten,änglar från Rusta. Den gråa färgen har jag blandat till själv.



                                                        Kuddarna från Rusta.



Blev väl som det blev men det får duga det är ett sommarum med ingen el och ingen värme det är dock isolerat så nog kan man sova där om man vill.
Om nu bara vi får någon sommar i detta permafrost land.
Detta är min sista semstervecka och ångesten över att komma upp på morgonen smyger sig på.

Nu ska jag till mamma på ortopeden hon blir hemskickad i morgon fast hon inte är pigg men dom behöver platserna. Så hemtjänsten får väl jobba lite mer då.
Kram alla !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar