söndag 22 juli 2012

Solen kom..

igår ooo var det var underbart, hela dagen var jag ute i trädgården och fixade och dona. Vi har inte någon trimmer här än så jag fick agera trimmer själv, jag var som en bulldozer...ALLT skulle ner hahaha.

Sen på kvällen var det några vänner hem till oss vi grillade drack drinkar och åt massor med god mat.



Jag skippade sockret på min kant ( räcker inte det för att vara en GI drink ) he he troligtvis inte!!


Vi avslutade kvällen med att spela ¨Ryktet går¨ ett helt hysteriskt roligt sällskapspel där man ska rita och de andra gissa....hmm undrar hur en Morotskaka kan bli Jukebox Anna Jaråker?????
                                                   Kan verkligen rekommdera detta spel!


Sen hade vi fint främmande från Norge också...ibland var det lite svårt att få ihop ett svenskt sällskapspel med norska ord,,,men det gick fiiiiint till slut, många skratt vart det !!

Tack underbara vänner för en rolig kväll.... Kristina & Petter,,, Anna & Niklas..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar