torsdag 19 juli 2012

Lunch på Staberg

                                                        med fina vännen Annie.


Mumsig god mat åt vi, jag skippade bröd,potatis och pasta annars åt jag allt.
Det var bra där mycket folk, men hutlöst pris för en lunch 150:- det är lite väl tycker jag nog.






Sedan har har jag målat lister i sommarrummet och även satt upp lite tapet där.

Så fort man gör någon liten föränring så ser man hur fult det andra är rumtomkring...så då får man fortsätta lite mer,,hahaha , men jag har bara tagit tapeter och färg som jag har haft legandes.

                                         Spärrat av med blå maskeringstejp...



                                                            Gammal ängeltapet..

                                                                 Rollning av golv.

Ska bli mysigt när det är klart där ute,,,tänkte ha det som extra rum ifall det är någon av mina barn som vill ha med sig lite kompisar hit någon gång, perfekt rum med plats för många så man kan ligga o tissla o tassla till långt in på nätterna....kanske tar hit några tjejkompisar själv med man vet ju aldrig så kan vi ha våra jätte jumpsuits på oss och dricka vin med tända ljus, för där finns ingen elektricitet minsann.

Ikväll sover iaf min son här.....han tog det här mysiga rummet...



Nu blir det godnatt i morgon är en semesterdag till,,,,,,hääääärligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar