måndag 16 juli 2012

Byrån från helvetet.

För några måndader så fick jag en byra helt gratis.
Skitful var den men tänkte jag kan väl bara slänga på lite färg.

vi målade den några gånger men det bruna / gula av byrån lyste hela tiden igenom.

Så såklart hade vi fel färg.

Men hursom helst så tänkte jag att jag skulle sätta lite kvarbliven tapet på den på sidorna
och idag när jag tittade lite på nätet så fick jag lite inspiration.





Är rädd att min blir INTE!!!!! lika fin som dessa men men det får bli som det blir.
Bild kanske kommer sen om jag inte skäms ihjäl.

2 kommentarer:

  1. Den blir blir säkert jättefin! Så nu ser jag fram emot en bild;-)
    Nä jag vet inga auktioner eller loppisar faktiskt, har vart dåligt på den fronten åt mig.
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Tapeten som är på byrån längst ner i raden har ju vi här på fondväggen i vardagsrummet :-) Hoppas det blir bra med din byrå oxå....så du kan använda lådorna oxå ;-))
    Kram Anna

    SvaraRadera