torsdag 19 juli 2012

byrå del 2.



Det är verkligen byrån från helvetet det här,, nästa så man funderar på att aldrig mer ta emot något gratis hahah.
När jag hade satt på knopparna på byrålådorna och skulle sätta i dem så,,,,PASSADE dom inte längre???
 Dom jävlarna hade väl stått ute i garaget och svällt, vi har provat med sandpapper, sterarin, för att få dem att glida lättare
 (Nää vi brukar inte göra så hehe...)
Sedan tog jag slipmaskinen och körde som faen men NOPE!!! det går inte att få in dem.
Så nu måste jag köpa en hyvel av något slag,,,du ska se att den här byrån blir riktigt dyr till slut.
Ovanpå är den inte målad än för där hade jag tänkt måttbeställa en spegel och lägga på ,,,,jag tycker det är så himla fint.



Hittade lite fynd i en rolig affär i Hedemora i går, jag hade ju tänkt måla lister men då ringer min sambo och frågar om vi inte kan äta lunch tillsammans ( han jobbar nu) så då struntade jag i listerna och åkte dit.
Här är lite bilder från gårdagens shopping.....

                                                               Ja precis så är det!




Ljus på burk!


Jag var på 2 loppisaffäer med och gjorde lampfynd, bilder kommer en annan dag.
Nu SKA måla lister !!!


Ha en bra dag alla!

1 kommentar:

  1. Har man inte jobb så gör man sig!!!!!!!! :) :)

    SvaraRadera