fredag 6 juli 2012

Semester!

Tack alla ni som kommenterade mitt val av överkast och ett extra tack till Roger som döpte favoriten till *Pastorns* då vet alla vilket det var vi pratade om. Det är absolut helt sant att detta var min favorit från början så detta får det bli :)

I går jobbade jag sista dagen på 5 veckor och det ska bli så underbart att vara ledig i 5 veckor!

Meeeen,,,ingen vila ingen ro. Igår kväll kom min halvbror från Sollefteå ner med sin fina fästmö Anki så vi avnjöt glödstekt sill o potatis på en solig veranda. Så gott å såååå SALT!!

Vi suktade efter vatten resten av kvällen.

Sen var vi ut o luftade amazonen en stund på kvällen. Skit mysigt faktiskt förutom att det kom en spindel spatserande på mitt ena lår så jag skrek som en stucken gris,,,alla blev skiträdda och trodde det brann eller nått och Kenth höll på att köra i diket..

Allt för en liten spindel skull. Jag ville så klart döda den men Anki hittade den och släppte så snällt ut den ...
- jaha, sa jag så du tror inte den dör då om den ramlar i backen från 80km / t.?????

Å appropå Pastorn så var vi in i skedvi kyrka idag.....kolla vad fint!




Sedan var vi till lite flera ställen, bla Forsnäshemmet och fikade.
Mer bilder kommer i morgon, nu ska paret göra sig i ordning för att åka till Dalhalla och se på John Fogerty. Jag måste agera smakråd i klädväg . Tjoooflööjt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar