måndag 7 maj 2012

Svärmor..




Hade gjort iordning en liten välkomstkorg till oss att ställa framför entren.
Tack så mycket snälla Carina.
Som dessutom har namnsdag idag !! Grattis !


Grodorna har så klart fått flytta med.
Tänk vad Ulf Palm ska sakna grodorna :)




Pimpat min lykta med ett träd ;)





Här på stolen ska jag ha en vacker blomma sen.
Men hörrrni våren är så otroligt seg i år.
Men såååå efterlängtad.


Men musöron på björken iaf.

Ibland lackar jag ur på det här med att lägga upp bilder för det är så otroligt seg uppkoppling här ute på landet. Lika seg som våren :(
Å en blogg utan bilder tycker jag själv är värdelöst.
Men kämpar på ett tag till.
Om det nu är någon som läser, för det är väldigt få som skriver något.

I morgon är en vädligt speciell dag för mig.

Men jag lämnar en cliffhanger här och berättar om det i morgon.

kram o snart godnatt !

4 kommentarer:

  1. Göran Ganters8 maj 2012 kl. 18:25

    Klart man ska kommentera din fina blogg. Själv tyckte om bilden med lyktan och trädet. Grenen såg ut som en dinosaurie-fågel med huvudet upp och ner.

    SvaraRadera
  2. Göran Ganters8 maj 2012 kl. 18:26

    "Jag" fattas efter "fattas".

    SvaraRadera
  3. Göran Ganters8 maj 2012 kl. 18:27

    Nu blir jag knäpp!!! Efter "tyckte", ska det va! Grrrr.

    SvaraRadera
  4. haha det är lungt Göran,jag läser som du skriver hahaha helt galet med andra ord.
    Ska kolla in det där med dinon.

    SvaraRadera