måndag 14 maj 2012

Halleluja Moment



När det går att lägga upp en bild här,,,tack snälla Herr Uppkoppling!.

Bilden är från hallen ganska nöjd över den delen som är grå vit men den andra delen av hallen är GUL!!!
Gult är fult och det kommer så småningom att bli en annan tapet där.

Försökt att göra det bästa jag kan där nu för det kommer ta ett tag innan vi tar tag i den delen.

Köket ska ju gå före, men just nu håller vi på att slipa på 4 par sängben och 2 nattygsbord. Dom är vinröda nu men ska målas vita, sen så är det en svarta gjutjärnsgavlar.
Bild kommer när det är klart.

Det blåser småjävlar i hela Dalarna och vi som bor så öppet får verkligen smaka på vinden.

I morse försov jag mig. Vaknade kvart över 5 och tänkte nej jag ställer om klockan lite,,,bara tjuuuugoooo minuter till ,,,så det gjorde jag men sen glömde jag spara inställningen så klockan ringde inte mer.
Vaknade med ett ryck och då var klockan mycket så det var bara att göra en tjurrusning här hemma, snabbt i väg utan frukost. Kom en halvtimme försent bara.

Har nu nyss skjutsat Louise till tåget å så var den stunden över och hon åker hem igen.

Nu ska jag stryka några dukar hej hopp !!!

2 kommentarer:

  1. Kollar bara om min kom. ligger kvar.
    Göran G.

    SvaraRadera
  2. Titta, det gjorde den. Måste ha valt fel profil.

    Göran G.

    SvaraRadera