onsdag 2 maj 2012

solens strålar..

värmer så skönt och jag passar på en stund för i morgon blir det regn igen!!! Räcker det inte nu???

Har jobbat och sedan varit till lägenheten och tömt lite till, hur mycket har vi egentligen??

Inte klar än,,,,frysen ska tömmas och lite mat kvar men tar det till helgen orkar inte mer nu.

Tog ett mycket skönt beslut idag,,och lejde bort städningen.

Det var nog det bästa hade inte funnits någon ork kvar att städa på ett dugligt sätt.

Lägger mig på soffan nu och tar en kronblomspaus......

......och drömmer om sommaren.







En sådan här pump fick jag när jag fyllde 25.

Det var min allra största önskan då och tänk nu när jag är .....hrmmmffph  host ...host....lite äldre så vill jag ha en igen.

Den förra jag fick av mina dåvarande svärföräldrar,den målade jag  kornblå.

Om jag hade en idag vet jag inte riktigt vilken färg jag skulle önska,,,,,svart tror jag som på bilden väldigt fint.


Bilderna är lånade från Nätet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar