onsdag 14 november 2012

Födelsedag och festshopping

Japp i går vart jag ett år äldre igen då ,,,eller går det ner efter 40 igen?
För isåfall vart jag 37 igen då!
En störtskön dag hade jag,, sovmorgon,, promenad i solen och lite toscakaksbakning till att bjuda kolleget på. Tror dom blev glada o mätta.
När jag kom hem hade Kenth tänt upp marschaller i trädgården och lagat god mat åt mig.
Så njutfullt ! Baconinlindad fläskfile med rotsaker i ugn, Lomanders och rött vin !
Mums vilken avslutning på en fin dag.

Fick en sådan fin dekorationshund av min son i present.
Har inte hunnit fota min egen hund än utan tog Mios bild.

 
Har köpt lite presenter åt mig själv med det brukar bli så HIMLA bra då.

Den här lilla godingen som jag tror att jag ska tåla
 Den luktar så himla fräscht, bara rent på nått vis.







Sen så hittade jag  *superglitternyårsklänningen* på stan idag och den var bara tvungen att få följa med mig hem. Köpt på ONLY
Så nu är det bara att hoppas på att bli bjuden på Nyårsfest någonstans! :)

Johanna som var med och shoppade hon gjorde också jättefina fynd.
Bla den här vackra svarta Tunikan på Indiska.

Vi konstaterade att det var bäst att ha ett linne under hehe ;)
 
 
Sådär ja vad snygga vi ska bli !!!


 

1 kommentar:

  1. Grattis i efterskott!!! Hoppas att din dag var fylld med överraskningar och fina presenter. Fin bild på skridskor och granris, vill oxå.... Kramiz från Anneli Forsnäsgården

    SvaraRadera