torsdag 1 november 2012

Badrum

 
Godmorgon , har sovit som en stock ända till kl 9 idag...skönt!
Var upp en sväng vid 5 tiden och skulle gå ner och kissa lite.
Var så trött och ögonen var mindre än hos en kines så jag missade sista steget på trappavsatsen och flög ner i golvet,,,ooooohhooo tänkte jag nu gick min arm sönder och tänkte på Jenny som kämpat så länge med sin frakturerade arm,,,,men jag låg kvar i andades lite och kände efter. Det gick bra knäet fick sig en skrubbskada med. Men tack o lov gick det bra. Hade jag varit 20 år äldre så hade jag brytit mig direkt det är jag säker på.
 
Såå nu känns det extra bra att vi renoverar toaletten på övervåningen så man slipper slinga omkring o ramla på nätterna.
 
 Golvet är upprivet, isolering urriven och nya rör har vi ( läs Kenth) laggt.


Det gamla här....


Det tar lång tid det här eftersom Kenth jobbar så himla mycket på sitt företag så hinner han bara

jobba lite på helgerna..

MEEEN nu har han fått för sig att han ska ta ner några träd på tomten innan vintern,,,så inte vet

jag ....

Nej det måste jag nog sätta STOP för ,,,jag tycker vi gör klart en sak i taget ja.

Å jag har ingen lust att ramla igen och det kan den här klantfian gott göra igen om jag

känner mig själv.

I morse när jag kom  ner i köket och tittade ut över åkrarna så såg jag ca 20 st svanar,,,vita stora fina

och då är det bra att ha en kikare..

Jag undrar,,,,när sticker dom liksom??? Till Afrika ,medelhavet eller vart??

Har läst att vissa stannar i Sverige med.

Nåja dom som vill se svanar ska definitivt komma hit !


När jag var liten och gick på dagis så fick man ju ett djur på sin plats.
Jag hade en svan !! ( bara till instresseklubben att anteckna ;)

2 kommentarer:

  1. Träden är ganska viktiga du, om du inte vill ha dom i taket då. Tur att det inte tar så lång tid att att ta ner dom. Du får väl låna en pottstol så länge.....Nej skämt och sidor men vore inte så trevligt att få dom där fulingarna över huset/C

    SvaraRadera
  2. Men fy... ja du shit vad det kan gå fort, sen kan det ta 10 månader ... och mer blire... innan man kommer tebaks till jobbet. Fi faen. Jag fick dubbskorna idag;-) Och du... klart du ska ha en toa uppe, så du slipper snubbla mer mitt i natta:-( Kram på dig fina du!!!!

    SvaraRadera