fredag 28 september 2012

Regnet öser ner o det är mörkt...

 Så jag pimpade mitt gamla fönster med lite ljusslingor.......och fick nästan lite julkänsla?!



Det står i vardagsrummet detta gamla fönster, hittade det i ett uthus här. Fyller upp en stor vägg här som såg väldigt tom ut.

 Men först ska vi väl njuta av hösten lite.....






Det är ju så poppigt att göra att använda gamla resväskor i inredningen...

Så jag tog min mors gamla väska och fyllde den med nallebjörnar och lite smått o gott...

Skulle vilja ha en Miranda nalle där i med.... Dom är ju så söta.


Nu har jag inte tid att sitta här mer,,har lite att förbereda inför morgon dagen..

Ni får se sen.... :)

Freaky Friday på DIG !!!

1 kommentar:

  1. Superfint!!! Och det står fan inte på så e det jul oxå;-)
    Ha en härlig helg! Kram

    SvaraRadera