lördag 22 september 2012

Göra slut med fb?

Funderar på att sluta facebooka? ....

vad ger det egentligen?,,,,, det enda som är possitivt är väl att man håller lite extra koll på sina barn kanske??

men annars?? Nää jag vet inte..... tycker det mest har blivit att folk ( läs jag med) har slutat höra av sig till sina vänner mer eller mindre för man vet ju iaf vad dom gör...

Å skvaller det existerar ju inte heller längre,,,för det har man ju redan läst på nåns status..

Mmmm ska fundera på detta ett tag.


Man kan ju lite lätt bli beroende av sociala medier med......kan väl inte vara nyttigt???
 
 
 
 
 
 
Bloggen lägger jag inte ner nu iaf... tycker det är roligt att skriva här och det är mysigt att få små kommenterer om det ena o än det andra..

Ikväll fuskar vi med Pizza,,, jag mår lite bättre och det var skönt att ta en dusch ( även om jag sedan fick reda på att kenth hade stängt av pannan) så det gick jävligt snabbt där inne i duschkabinen!!
 
Loveli Lördag !!!
 
 


1 kommentar:

  1. Ja du jag håller faktiskt med dig på denna. Har haft dessa tankar ett par dagar kanske veckor nu. Det har lixom gått utför för FB den senaste tiden. Hmm jag kommer faktiskt överväga igen.

    SvaraRadera