lördag 15 september 2012

Lysekil

I somras var jag i Lysekil i några dagar,,mitt smultronställe.

Tillbringade många stunder där när jag var liten eftersom min morfar bodde där.




Älskar deras kyrka den är så majestätisk och vacker,,gigantiskt stor också så alla sjömän kunde ha den som landmärke förr i tiden.
 
 
 
 

Man upptäcker när man går in i en inredningsbutik på en annan bredgrad och andra kordinater att stilen är annorlunda och inspireras av deras miljö.

 Vackra kuddar, jag skulle vilja ha en likadan men min orts latitud och longitud. Var hittar man det?




Så på västkusten kan det se ut så här,,,måsar,segelbåtar och livbojar, jag tycker det är supermysigt.
 
 
 
 
 

Titta vilka fina små saker överallt...lite pinsamt att fota men man får skynda sig ;)


 
Denna kökshanduk köpte jag, men jag vill inte använda den för jag tycker den är för fin.
Har funderat på att rama in den ,,,,men har du någon annan ide???
 
Ha en skön Lördag, solen skiner och vi får skynda oss ut,,,det blir regn i veckan nämligen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar