lördag 16 juni 2012

Rosor.

Vi målar o målar o målar just nu, lister, tak och fönster i gästrummet.

Allt för att det ska hinna bli klart till midsommar då vi kommer ha  gäster som ska sova över där.




Den vita tapeten blir grunden i hela rummet och rosentapeten kommer sitta i sängsmygen.

Då blir det som att sova i ett rosenhav och den känslan gillar jag. Å jag har inte några rosor i min

trädgård så nu blir det i gästrummet istället. Då kan man gå in o lägga sig där o bara njuta när man

känner för att vara lite RAMÅNTISK.

Just nu sprutar kenth taket med vit färg.Å jag får sitta i köket o blogga,,,,men sån otur jag har!

Ja så ser vår lördag ut någon som vill ha ett glas vin i regnet så är ni mer än Välkomna !

Pöss på er!


1 kommentar:

  1. Skickar även här, vet ej om du har mobilen i närheten. Du kan väl kolla den :)
    Kram lotta

    SvaraRadera