onsdag 13 juni 2012

Mer sovrum.


Här kommer lite stylade bilder från sovrummet jag är inte den som orkar bädda varje dag så idag passade jag på att ta fram kameran :)
Kenth har slitit med att slipa de gamla vinröda stolparna och sängbordsskivan. Blev så mycket bättre!




Man kan säga att vi har två delar av vårat sovrum den ena lite ljusare vägg som ovan det är målad fulfuru och tack o lov så var det ett rum som var klart iaf.
Vi har köpt en färgspruta som vi ska gå löss på de andra rummen sen.
Jag hade nog velat ha ett alltigenom ljust sovrum som jag hade förut men har märkt att jag sover bättre här när det är lite mörkare.

Här är divanen som jag pratade om i förra inlägget.
Å ett tu tre så fick vi vinrött i sovrummet trots att Kenhs gjorde allt för att få bort de gamla gavlarna hahahah......



Ska försöka sno en matta av mor min som jag vet att hon har den skulle passa utmärkt framför divanen det skulle också binda samman rummet mer.
Skulle också vilja ha en rund kudde,,är det någon som vet var man får tag på en sådan??

Tittar du noga i speglen så ser du att det står en tv på golvet,,, det är meningen den ska upp i snedtaket sen så vi kan ligga o titta på tv,

Japp så ser det ut just nu då, återkommer till sovrummet en annan dag. Det finns mer godsaker att visa.
Tack för du tittade in lämna gärna en kommentar, så mycket roligare att blogga då.

4 kommentarer: