fredag 29 juni 2012

Peace and love

känns som alllllllla är på P&L utom jag.... tråkigt.

Hade velat se Winnerbäck, Kent, Melissa Horn och Rihanna.

Om den sistnämda kommer nu då,,,hon har ju varit lite *trött* på sistone.

Bla i Globen i höstas när jag o min dotter satt där förväntansfulla.,,,,DÅ kom hon inte.

Hoppas för alla som vill se henne på Lördag att damen behagar dyka upp!!



                        Nåja det blir nog långtråkigt och regnigt och tröttsamt och stökigt och ..
                                                .och alldeles,,,,,alldeles  underbart!






                                         Men jag blir hemma ja och äter nyttig fredagsgodis!!

                                                       Fartfylld fräck fredag på er!

2 kommentarer:

  1. Tyvärr var hon ju ur dålig Rihanna. :-( vi åkte hem efter 4 låtar.

    SvaraRadera
  2. nemen var hon såå dålig,, vi snikade lite utanför staketet för vi var ändå i borlänge. Men vi åkte efter ett tag vi såg ingenting. Hon var förvirrad och disorienterad hörde jag. Stackars tjej dom kör slut på unga begåvade artister alldeles för högt tempo för en vanlig människa!

    SvaraRadera