måndag 17 december 2012

otroligt måndagstrött.

idag var jag så trögstartad så det var inte klokt, trots att Kenth försökte väcka mig 100 ggr så var jag i djup dvala, han tröttnade till slut och satte på Winnerbäck på lagom skön ljudnivå och gick ner. Så där fick jag ligga i lugn o ro o vakna till Lasse, det var ju inte så tokigt ändå och när jag till slut gick ner med håret på ända så fick jag hett kaffe.




Men nu sitter jag här o är ganska så seg.



Igår gick hela dagen åt att ta ut min mor på en handlingsrunda, hon har ju knappt varit utanför dörren på ett halvår så hon ville åka till Ö&B och Rusta och ica maxi. Det var trevligt men man märker att hon blir lite stressad i skallen i bland och då blir det lite förvirrat.
Men det gjorde inget, sen åkte vi hem till henne och åt grillad kyckling och potatisgratäng.

Jocke o Malin kom förbi en stund hos henne och det var härligt att få träffa honom en stund det går så lång tid mellan gångerna, man måste inse att sina barn har blivit stora och har ett eget liv numera. Är glad ändå att vi har så fin kontakt.
Längtar till jul när Louise kommer hem från stockholm med.

Men hörrni jag kanske hinner sova en stund på soffan innan jag ska åka till jobbet .

 
kram

2 kommentarer:

  1. Underbara bilder Eva, jag ser riktigt hur trött du är idag. Förstår att du längtar efter dina barn <3
    Kram a

    SvaraRadera
  2. Haha.. vissa dagar vill man verkligen inte vakna;-)
    Va fint du julpysslat, ni har ju sååå mysigt och du är grym på att dekorera och fixa ju <3
    Kramis Jenny

    SvaraRadera